среда, 22 августа 2012 г.

Рефлексія. Модуль 9

 За допомогою цього модуля, я познайомилася з різними формами оцінювання продуктів діяльності учня, також я зберегла всі корисні форми в папці "Оцінювання" свого портфоліо, надалі обов'язково буду ними користуватися.
 Багатьом учням важко переходити від виконання однієї ролі у «традиційному» навчанні за класно-урочною системою (тій, яка фокусується здебільшого на провідній ролі вчителя, а не учнів, на складанні учнями іспитів, їх відповідях на закриті запитання, вписуванні відповідей у робочі зошити та пасивній позиції у навчанні) до нової ролі, яка передбачає заохочення відкритих запитань і використання автентичних та оригінальних творчих завдань, розв’язування яких потрбує від учнів навичок мислення вищих рівнів. Учні, що звикли до ролі мовчазних спостерігачів або «сплячих свідків», можуть обурюватися через те, що потрібно більше працювати. Особливо, якщо їхня пасивна роль у навчанні – це норма поведінки на інших уроках. Але я сподіваюсь, що проектна діяльність "розбудить" пасивних учнів, тим паче, що їх можна буде оцінювати індивідуально, адже можна кожному  пасивному учню дати самостійне завдання. Можливо тоді учень не зможе не виконати завдання, адже так він підведе своїх колег.

Комментариев нет:

Отправить комментарий